توانایی تفکر منطقی

انسان تنها موجودی است،که توانایی تفکر منطقی را دارد. از تعاریفی که برای او وجود دارد”حیوان ناطق” یا “حیوان منطقی” هم گفته شده است. پس چگونه است  که به شکلی غیر منطقی اسیر انتخاب‌ها و عادت‌های بدمان هستیم؟

«می‌دانیم که با شیرینی خوردن لاغر نخواهیم شد. می‌دانیم سه ساعت تماشای برنامه‌های شبانه‌ی تلویزیون باعث می‌شود که سه ساعت وقت کمتر برای خواندن یک کتاب یا گوش دادن به یک فایل صوتی فوق‌العاده داشته باشیم.» و خیلی موارد دیگر که با اینکه می‌دانیم نباید انجام داد، انجامشان می‌دهیم!

همه‌ی انسان‌ها در ضمیر آگاهشان خواستار موفقیت و پیروزی هستند. اما وقتی کار به عمل می‌رسد، چند درصد اطرافیان خود را “انسانی موفق” ارزیابی می‌کنید؟ یا مهم‌تر از آن! آیا خودتان را در دسته‌ی انسان‌های موفق قرار می‌دهید؟

با توجه به این نکته که همه‌ی ما نکاتی در مورد موفقیت خوانده یا شنیده‌ایم و هر روز در سرتاسر شهر و کشورمان تبلیغ سمینارهای موفقیت را می‌بینیم. این سوال پیش می‌آید که حلقه‌ی مفقوده‌ی موفقیت کجاست؟ یا اینکه چگونه می‌توانیم از آموخته‌هایمان در مورد موفقیت استفاده کنیم؟

کتاب اثر مرکب

کتاب “اثر مرکب” به قلم “دارن هاردی” همزمان با بیان حقایقی درباره‌ی موفقیت، که ممکن است اکثر آنها را هم بدانیم، مسیری پیش پایمان قرار می‌دهد که بتوانیم از نکات و تجارب بیان شده استفاده کنیم. این کتاب که تحسین خیل عظیمی از بزرگان دنیای موفقیت را هم به همراه دارد، در شش فصل به مخاطب کمک می‌کند تا با آگاه شدن بر انتخاب‌هایش و اصلاح عادت‌هایش به اصطلاح “روی غلتک موفقیت” بیفتد و به اهدافی که برای خود ترسیم کرده است برسد.

بیشتر بخوانید:  قانون شماره 6: خودمان، خانواده و گذشته مان را بپذیریم

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه این کتاب در سایت آمازون مراجعه کنید.

همچنین برای تهیه این کتاب می‌توانید به سایت مجله خلاقیت مراجعه کنید.

3 دیدگاه
  • امین محمدی
    نوشته شده در 1395 ,آبان, 11 در 11:58 ق.ظ

    با سلام،
    بسیار متن جذابی بود
    فکر میکنم به زودی این کتاب رو بخرم ..
    ممنون

    پاسخ
  • فرزام
    نوشته شده در 1395 ,آبان, 28 در 7:09 ب.ظ

    برای کد تخفیف چیکار کنیم؟ ایا برای دانشجوی شریف تخفیف وجود دارد؟

    پاسخ
    • بیژن وثوقی
      نوشته شده در 1395 ,آبان, 28 در 10:32 ب.ظ

      با سلام
      خیر دوست عزیز برای این کارگاه تخفیفی وجود نداره
      اما در حال مذاکره هستیم که برای کارگاه های بعدی حتما این کار رو انجام بدیم.
      ممنون از نظرتون

      پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید...